vineri, 14 noiembrie 2008

Extra caşcaval

Tot în lupta cu creditele tocmai aflasem de o banca străină cu filială în România, Bank of Cyprus care are credite în ofertă. Ba chiar şi mai mult, dobînda este acceptabilă, zice siteul lor (phhhhrrr, rămâne de văzut dacă mai e validă) . Am zis, "uite că mai e cineva acolo sus".

M-am grăbit, bineînţeles.

Păi de 2 săptămîni încerc să vorbesc cu cineva la telefon şi pînă acum am reuşit doar sa îmi dau numărul meu de telefon de vreo 5 ori. "O să vă sune fata de la credite în curînd", zice donşoara. Nimic.
Am reuşit pînă la urmă să îi fac să îmi dea un număr intern, de la credite zic ei. După ce am lăsat să sune continuu 10 minute, în sfîrşit o tută s-a sinchisit să răspundă (probabil deranjată de sunetul de la biroul vecin). Bucuria a fost de foarte scurtă durată, nu era "fata de la credite", cică ea ar fii ocupată rău.
Partea nasoală: la telefoanele următoare din următoarele ore nu doar că nu a mai răspuns nimeni, dar ridicau receptorul şi închideau în nas.

Şi aşa mi-am adus aminte că se dorea modificarea legii în aşa fel încât funcţionarii băncilor să fie obligaţi să îşi regăsească (sau înveţe) cei 7 ani de acasă. Nu am mai găsit nimic pentru aşa ceva în afară de cîteva ştiri de cînd s-a facut vîlvă pe faza asta (dacă cineva găseşte, share), totuşi ceva ceva parcă s-a făcut de OPC (chiar dacă nu are legătură prea mare), sper că se va şi aplica cîndva în perioada în care noi mai trăim.
Oare există o şcoală de tute care le învaţă să fie aşa de deranjate, încrezute, scîrbite, scîrboase ... nu mai continui pentru că o să devină mult prea obscen.

Oricum, pînă generaţia de tute cu aere deranjate de un telefon în timp ce povesteau de queride de tot felul nu prea văd îmbunatăţiri la capitolul profesionalism. Oare ce firme îşi permit să ţină specimene ca astea aproape ... în fine, nu mai pierd timp pe animale ... multă baftă în jungla românească.

Niciun comentariu: